Nieuwe functie ELITEDATING uniek in Europa

Nieuwe functie van ELITEDATING uniek in Europa

Berlijn, 10.6.2010 – ELITEDATING biedt vanaf nu een nieuw, eenvoudig proces van kennismaking. Dit is een primeur in de online datingwereld in Europa. De “Kennismaking” functie helpt leden in vier simpele stappen met het gewenste partnervoorstel in contact te komen.

Tot nu toe bestonden de mogelijkheden tot communicatie tussen twee leden uit het versturen van een glimlach, vijf vragen of normale berichten. Vanaf nu zal de kennismaking dankzij een begeleid proces veel eenvoudiger zijn. De eerste stap bestaat uit een lijst met meer dan 50 vragen, waaruit het lid er vijf kan uitkiezen en met antwoorden naar het partnervoorstel van zijn keuze sturen. In de tweede stap kunnen persoonlijke voorkeuren en afkeuren met betrekking tot een relatie verstuurd en vergeleken worden. Hierna bestaat de mogelijkheid meer vrije en zelf geformuleerde vragen naar het partnervoorstel te sturen. De vorige stappen hebben inmiddels voor een goede gespreksbasis gezorgd, hetgeen de laatste stap, het schrijven van een klassiek bericht, vereenvoudigt.

Dit proces vergemakkelijkt de persoonlijke kennismaking, aangezien het lid niet meer direct een zelf geformuleerd bericht hoeft te schrijven (alhoewel dit nog wel mogelijk is), maar dankzij de vier stappen zijn partnervoorstel eenvoudig en snel beter kan leren kennen. Beide leden kunnen immers na elke stap beslissen of ze het contact willen verdiepen of niet.